Κορυφαιες πωλησεις

Προσφορές

Προμηθευτές

Δημοφιλη προϊοντα

Information

BIOWHEY

Νέο προϊόν

DOUBLE CHOCOLATE BROWNIE and  STRAWBERRIES & CREAM FLAVOR

• OPPORTUNITY FOR BIG MARGINS

• HIGH PROTEIN – LOW CARBS/FATS

• LOADED WITH FAT-LOSS ACTIVES

Περισσότερες λεπτομέρειες

64,00 € με Φ.Π.Α

Άλλες πληροφορίες

Product Description

BIOWHEY The Purest Protein on the Planet!!

From Grass Fed Cows

Biomax Performance Nutrition BIOWHEY  is one of our most popular protein products, and it is is available to in a wide range of flavors. Designed as the definitive post-workout shake, it can also be used to increase protein intake throughout the day and also works brilliantly as the basis of delicious smoothies and whey recipes.

BIOWHEY is designed to transport highly bio-available protein for an efficient and rapid uptake to stimulate muscle protein synthesis.

BIOWHEY contains high levels of naturally occurring Branched Chain Amino Acids which are vital in the manufacture, maintenance and repair of muscle tissue.

BIOWHEY is rapidly absorbed, making the protein available for muscle building more quickly and allowing the amino acids to be effectively utilized by the body to prevent muscle tissue breakdown.

 

Serving size: 36g (Approx. one scoop)
Servings per container: 25 (907g) / 62 (2.25kg)
Suggested use: Mix 1 36g scoop with 200ml water or skimmed milk.

 

Nutrition Facts

Directions

Directions:
SHAKE
Add 1 scoop to your shaker,
close and shake it for 20 sec.
STIR
Add 1 scoop to a large glass and stir for 30 sec.
BLEND
Add 1 scoop to blender, blend it for 15 sec,
add ice, milk or fruits and blend it for extra 15 sec.

Τι είναι οι Πρωτεΐνες;

Οι Πρωτεΐνες είναι τα κύρια δομικά στοιχεία του σώματος, που χρησιμοποιούνται για την κατασκευή μυών, τενόντων, οργάνων, δέρματος, καθώς και ενζύμων, ορμονών, νευροδιαβιβαστών και διάφορων μορίων που εξυπηρετούν πολλές σημαντικές λειτουργίες.

Χωρίς κατανάλωση Πρωτεϊνών, η ζωή του ανθρώπινου είδους δεν θα ήταν δυνατή.

Οι Πρωτεΐνες κατασκευάζονται από μικρότερα μόρια που ονομάζονται αμινοξέα, τα οποία συνδέονται μεταξύ τους και σχηματίζουν μακριές πρωτεϊνικές αλυσίδες, οι οποίες δημιουργούν σύνθετα σχήματα.

Μερικά αμινοξέα μπορούν να δημιουργηθούν από το ίδιο το σώμα, ενώ κάποια άλλα, τα λεγόμενα απαραίτητα αμινοξέα πρέπει να καταναλωθούν μέσω της διατροφής.

Όταν αναφερόμαστε στον όρο Πρωτεΐνη δεν μιλάμε μόνο για την ποσότητα αλλά και για την ποιότητα.

Η ζωική Πρωτεΐνη φαίνεται να έχει μεγαλύτερη βιολογική αξία σε σχέση με τη φυτική Πρωτεΐνη και παρέχει όλα τα απαραίτητα αμινοξέα σε σωστές αναλογίες για άμεση κατανάλωση από το ανθρώπινο σώμα, καθώς οι ζωικοί ιστοί είναι παρόμοιοι με τους ιστούς του ανθρώπου. Πιο συγκεκριμένα, οι Πρωτεΐνες ορού γάλακτος φαίνεται να έχουν την υψηλότερη βιολογική αξία.

Μπορεί η κατανάλωση ενός συμπληρώματος με Πρωτεΐνη να βελτιώσει την αθλητική απόδοση?

Λίγες θρεπτικές ουσίες είναι εξίσου σημαντικές όπως είναι οι Πρωτεΐνες. Αν δεν καταναλωθούν αρκετές Πρωτεΐνες μέσω της διατροφής, τότε τα επίπεδα υγείας και η σωματική σύσταση βρίσκονται σε χαμηλά επίπεδα.

Η λήψη ενός συμπληρώματος με Πρωτεΐνη μπορεί να βελτιώσει την αθλητική απόδοση με διάφορους τρόπους.

  • Μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους και να αποτρέψει την αύξηση βάρους

Η Πρωτεΐνη είναι εξαιρετικά σημαντική στην απώλεια βάρους. Για να μειωθεί το βάρος πρέπει να καταναλωθούν λιγότερες θερμίδες από αυτές που χρειάζεται ο οργανισμός, ώστε να υπάρξει αρνητικό θερμιδικό ισοζύγιο.

Η κατανάλωση Πρωτεϊνών αυξάνει τον αριθμό των θερμίδων που καίγονται, βελτιώνει τον μεταβολικό ρυθμό και μειώνει την όρεξη.

Επίσης, η κατανάλωση Πρωτεϊνών σε ένα βαθμό 25-30% των συνολικών ημερήσιων θερμίδων, έχει αποδειχθεί ότι ενισχύει το μεταβολισμό κατά 80-100 θερμίδες την ημέρα, σε σχέση με μια διατροφή χαμηλή σε Πρωτεΐνες.

 Η πιο σημαντική συμβολή όμως της κατανάλωσης Πρωτεϊνών στην απώλεια βάρους, είναι η ικανότητα να μειώνει την όρεξη με αποτέλεσμα να νιώθουμε κορεσμό και να μην καταναλώνουμε μεγάλες ποσότητες θερμίδων.

  • Μπορεί να βοηθήσει στην ανάπτυξη της μυϊκής μάζας και δύναμης

Οι μύες κατασκευάζονται σε μεγάλο βαθμό από την κατανάλωση Πρωτεϊνών. Κατά την άσκηση με αντιστάσεις οι μύες τραυματίζονται με αποτέλεσμα να υπάρχουν ρωγμές και έντονη βλάβη. Για να υπάρξει μυϊκή ανάπτυξη, το σώμα πρέπει να συνθέσει περισσότερη μυϊκή πρωτεΐνη από αυτή που έχει, ώστε να υπάρξει θετικό πρωτεϊνικό ισοζύγιο.

Σε περίπτωση που υπάρξει αρνητικό ισοζύγιο τότε έχουμε μια έντονη καταβολική φάση με αρνητικό αντίκτυπο στην ανάπτυξη των μυών και έχουμε μείωση μυϊκής μάζας.

Για το λόγο αυτό, τα άτομα που θέλουν να αναπτύξουν τη μυϊκή τους μάζα πρέπει να καταναλώνουν μεγαλύτερη ποσότητα Πρωτεΐνης και να αυξήσουν την προπόνηση με αντιστάσεις, ώστε να επέλθει μεγαλύτερη φθορά στο μυϊκό σύστημα. Η μεγαλύτερη φθορά στο μυϊκό σύστημα εφόσον υπάρχει περίσσεια Πρωτεΐνης μεταφράζεται σε μεγαλύτερη μυϊκή ανάπτυξη. Οι έρευνες μας έχουν δείξει ότι μια υψηλότερη πρόσληψη πρωτεΐνης, βοηθά στην ανάπτυξη των μυών αλλά και της δύναμης.

  • Μπορεί να διατηρήσει τη μυϊκή μάζα όταν ακολουθείται ένα υποθερμιδικό πλάνο διατροφής

Τα άτομα που θέλουν να χάσουν βάρος ακολουθούν συχνά ένα υποθερμιδικό πλάνο διατροφής με χαμηλές θερμίδες. Εφόσον αυξήσουν την πρόσληψη Πρωτεϊνών τότε μπορούν να διατηρήσουν τη μυϊκή τους μάζα και να χάσουν περισσότερο λίπος, καθώς η υψηλή πρόσληψη πρωτεϊνών μπορεί να βοηθήσει στην πρόληψη της απώλειας μυών που συμβαίνει όταν ακολουθείται συνήθως μια μορφή δίαιτας.

 Συμπεράσματα:

Η κατανάλωση ενός συμπληρώματοςΠρωτεΐνης,όπως η BIOWHEY της BIOMAX, φαίνεται να βοηθά στην

  • απώλεια βάρους και να αποτρέπει την αύξηση βάρους
  • στη διατήρηση της μυϊκής μάζας όταν ακολουθείται ένα υποθερμιδικό πλάνο διατροφής
  • στην ανάπτυξη της μυϊκής μάζας και δύναμης

Εφόσον τηρηθούν οι απαραίτητες δοσολογίες, παρατηρείται ότι κατανάλωση ενός συμπληρώματοςΠρωτεΐνης μπορεί να επιφέρει θετική επίδραση στη βελτίωση της αθλητικής απόδοσης.

Βιβλιογραφία:

  1. Westerterp-Plantenga MS. Et al., Protein intake and energy balance. Regul Pept., 2008.
  2. Veldhorst MA et al., Gluconeogenesis and energy expenditure after a high-protein, carbohydrate-free diet. Am J Clin Nutr., 2009.
  3. Johnston CS et al., Postprandial thermogenesis is increased 100% on a high-protein, low-fat diet versus a high-carbohydrate, low-fat diet in healthy, young women. J Am Coll Nutr., 2002.
  4. Veldhorst MA et al., Presence or absence of carbohydrates and the proportion of fat in a high-protein diet affect appetite suppression but not energy expenditure in normal-weight human subjects fed in energy balance. Br J Nutr., 2010.
  5. Johnstone AM et al., Effect of overfeeding macronutrients on day-to-day food intake in man. Eur J Clin Nutr., 1996.
  6. Halton TL et al., The effects of high protein diets on thermogenesis, satiety and weight loss: a critical review. J Am Coll Nutr., 2004.
  7. Bosse JD et al., Dietary protein to maximize resistance training: a review and examination of protein spread and change theories. J Int Soc Sports Nutr., 2012.
  8. De Souza RJ et al., Effects of 4 weight-loss diets differing in fat, protein, and carbohydrate on fat mass, lean mass, visceral adipose tissue, and hepatic fat: results from the POUNDS LOST trial. Am J Clin Nutr., 2012.
  9. Mettler S. et al., Increased protein intake reduces lean body mass loss during weight loss in athletes. Med Sci Sports Exerc., 2010.
  10. Hoffman JR. et al., Effect of protein intake on strength, body composition and endocrine changes in strength/power athletes. J Int Soc Sports Nutr., 2006.

*Να συμβουλεύεστε πάντα τον ιατρό σας, διαιτολόγο σας και γυμναστή σας, πριν ξεκινήσετε ένα πρόγραμμα διατροφής ή άσκησης.

 

22 άλλα προϊόντα στην ίδια κατηγορία: